martes, 16 de octubre de 2012

Canvi de plans


Després d’un temps sense publicar res, i desistir a la idea que vaig tenir ara farà un mes i poc  de reviure el blog, torno a ser aquí.

Durant aquestes setmanes he tingut l’oportunitat d’endinsar-me i aprofundir en el tema del qual volia que tractés el meu treball de recerca. Sí, heu llegit bé, volia. M’he adonat que no sabia per on començar ni com fer-ho, ja que l’evolució d’un grup és diferent en cada un i és un tema molt ambigu. Tot i així la música segueix estant present, però amb un canvi d’enfocament.

Un dia em trobava buscant informació per l’Internet sobre un conjunt que m’agrada molt: 30 Seconds To Mars. El cantant és Jared Leto, també actor. Sincerament, ara no sé com, però em vaig topar amb un llibre que s’anomena “Tu cerebro y la música” de Daniel J. Levitin. Em va cridar molt l’atenció ja que tracta sobre el paper que té aquest art en una persona i en la vida, mitjançant estudis psicològics i neurocientífics.

Així doncs he decidit llegir-me'l. Crec que m’arribarà a apassionar i em servirà per dirigir el meu treball en aquesta direcció.






No hay comentarios:

Publicar un comentario

Del garatge als escenaris.

Utopia Musical serà, a partir d'ara i espero que per molt de temps, un blog musical i, una mica personal, que us obrirà les portes a les meves inquietuds i al meu projecte de recerca "Del garatge als escenaris". - Feel free and enjoy!