viernes, 15 de junio de 2012

Primers passos

Posant-me mans a l'obra, això és el que estic fent. El segon dia que porto amb aquest blog i no ser quasi bé ni per on començar.
Crec que per encaminar el projecte, no hi ha res millor que veure des del punt de vista dels protagonistes com es viu aquesta evolució, aquest creixement, per això el que necessito és entrevistar-me amb gent.
Envio sol·licituts a grups de música i tècnics de so, de moment és tot el que tinc. Alguns ja m'han respost: o estan de vacances o no em poden atendre, però què hi farem... Tot apunta a que n'aconseguiré alguna, cosa que em fa motivar.

Una de les altres coses que m'he proposat fer és algun post sobre diferents grups de música, comparant els seus inicis amb la seva situació actual. També escriuré un parell d'articles per observar el canvi en les primeres caçons que es composen i en les més actuals.

Tantes coses i tan poc temps... M'haig d'organitzar molt bé. Ho he decidit, en una setmana no tindré aquest projecte acabat però l'hauré pogut adreçar cap on jo vull. Serà com fer unes pràctiques de periodisme, però sense haver fet la carrera.Ara ja ho sabeu, a part de música, vull ser periodista.

M'acomiado amb un directe de Manel. Una cançó per recordar-vos que l'estiu ja és aquí!


Manel - Al mar

1 comentario:

  1. Ya sabes que Oriol Pellejero -alumno de 2º de bachillerato de nuestro centro- tiene un grupo de música que promete. ¿Te iría bien hacerle una entrevista? También en 1º de bachillerato hay otro compañero que está intentando publicar una maqueta, creo que se dice así. Este se llama Cristian y es de 1º D. Ya me dirás si te interesa.

    ResponderEliminar

Del garatge als escenaris.

Utopia Musical serà, a partir d'ara i espero que per molt de temps, un blog musical i, una mica personal, que us obrirà les portes a les meves inquietuds i al meu projecte de recerca "Del garatge als escenaris". - Feel free and enjoy!